8 December 2012

1234 Followers :)


Assalamualaikum..

Kita nak bagitahu benda nie, followers kita kan dah 1234 orang. Cantik tak followers kita ? Kita pun kadang-kadang tak percaya tengok bilangan followers kita sebab kita rasa blog kita biasa biasa je..

Percaya tak ? percaya tak ? Followers lain, readers lain pun kita sayang jugak.. Muahmuahmuah *bighug

Ainil Fazieda la follower kita yang ke 1234 tue. Klik header blog atau  BLOG AINIL  untuk singgah.. : )

Maaf ya Ainil, Mimie printscreen header awak. Awak awak semua jom la singgah blog Ainil. Tapi kalau boys nak usha dia, tak payah la dia dah ada yang punya tu. Hehe






4 comments:

Dunia Wilma said...

Tahniah dah ada follower 1234 ^_^
Sekarang dah jadi 1235 :-)

Umi Aisyah said...

wahhhh tahniah! :')

ros_reeza said...

Tahniah.. memang cantik nombor tu :-)

ainil fazieda said...

thanx :) xsgka ada org bt entry psal sy . hihi .