11 November 2012

Mia Tidur Style


Assalamualaikum..

Hai.. Dah cuti sekolah ghupenya yek. Buat ape je hujung minggu nie ? Mesti sakan update blog, paling tak keluar jalan-jalan pergi shopping kan ? Mimie tiap hari hujung minggu, mana tak nya orang lain pergi sekolah pergi kerja Mimie melangut buat tahik mata. Tapi weekend Mimie tak dapat nak pergi mana-mana pun. huhu

Dalam usia baru mencecah 20 tahun walhal sebelum tue lagi Mimie dah bergelar janda. Janda anak dua tau ? Janda berhias memang tak rr.. sobsobsob nangis sambil lap hingus meleleh. eeeuukkssss ! Bukan main-main status I tau. so, ada lagi ke anak teruna kat luar sana nak I nih.. hohohoiiii.. :p

Nie la anak-anak I. Si abang nama Danial, Si adik nama Mia.

Biasa la anak-anak ramai nih. Ragam pun banyak. Si abang main je tau, mandi dengan makan pun kena paksa. Tido tu memang tak la kan. Si adik pulak tido je memanjang. Main pun kejap-kejap je. Tido pulak macam-macam style ada.

Nie haa style dia. Anak siapa yang tido macam dia ? Share sikit. Heee
Style paling ayu.

Style separa buasss.

Style lepas kena suntik.

Style buat atuk nenek terkejut tengok cucu tido.

Yang nie style paling ganas dan paling buass. Kepala dah tak lekat atas bantal.

Walaupun hanya janda pada anak-anak buah, Mimie akan jadikan pengalaman ini sebagai titik mula belajar untuk timang anak sendiri nanti. Biasa la, I nak anak ramai nanti.  Haha Gatal tak I ?? Eeeuuu. Menyampah kan ! 

No comments: