10 November 2012

Comeback Entry ...


Assalamualaikum..

Yesss.. Selepas hampir sebulan tak update blog, hari nie Mimie update jugak blog. Ada tak yang menunggu entry dari Mimie ? Soalan perasan gila diri ini pemes. Hehe gurau je lah. Mmmm. Blog tak berupdate sebab tak de kesempatan tapi bila dah berkesempatan kemalasan pulak melanda.

Alhamdulillah, Hari nie umur Mimie dah 20 tahun 2 hari. Dah masuk angka puluh weii umur ambo nih, tua la tuh. Syukur ke hadrat illahi kerana Mimie masih bernyawa di bumi Allah SWT untuk menjalani sisa-sisa hidup yang ada. Ajal maut di tangan Allah SWT, beramalah selagi ada kesempatan. Mimie harap hari-hari yang mendatang mematangkan diri ini. Insyaallah.

Oh ya, students diploma UiTM pasti tengah rancak bercakap tentang result final exam kan ? sesi Jun-Oktober 2012 yang keluar pada 9/11. Tahniah buat semua especially kawan-kawan UiTM Kuala Terengganu. Dengar-dengar ramai yang meningkat naik yakni yang dapat anugerah dekan. Mimie ? Alhamdulillah, I'm one of them. Bangga ke ? Tak terniat pun di hati Mimie nie, sekadar nak menghargai usaha sendiri.

Hadiah for my 20th birthday.. Alhamdulillah


5 comments:

nadia said...

Selamat hari lahir. Semoga tahun ini lebih baik dari sebelumnya.

andddd Congratulations !

cx's said...

confirm dekan kan? congratulation dear! :)

pjie said...

congrat mie...

Rapunzeel Cikilolo said...

tahniah :)

MarliaMarble said...

wow,result excellent gila..! mesti dekan ni..=D