22 May 2012

Kami Mencari Sedikit Kelapangan Dalam Kesempitan | Entry Bergambar


Tajuk entry giler panjang plus sadis gitue, macam bersamamu pulak. Hehe ! Berlokasikan Pantai Sri Tujuh a.k.a Pantai penuh sampah di Tumpat, Kelantan, kami lari dari 'kesempitan itu'. Korang kenal tak pantai nie? Satu masa dulu pantai nie salah satu pantai yang glamor kat Kelantan. Tak tau ape silap nya sampai dah jadi camnie sekarang. 

Kali terakhir Mimie datang sini pun tahun lepas masa kawan-kawan dekat U melawat bumi Kelantan, so kami anak beranak decide nak datang sini untuk lari sebentar dari kesibukan untuk dapatkan sedikit ketenangan. Lagipun, mak cik dan pak cik Mimie pun dah lama tak berkelah sini walaupun masing-masing anak jati Tumpat. 

Nenek Mimie dan sepupu yang paling nakal. Sebelum datang dah pecah perut kitaorang usik diorang. Usik nak beli seluar pendek dan spek hitam untuk nenek Mimie berjemur.

With my adikss. 

Oke, Saya kakak yang pendek. Sekarang Mimie yang paling pendek dalam family. Huhu ! 

Bahagia lihat mereka gembira. Kalau lah masa boleh diputar balik, Mimie nak jadi macam mereka.

Walaupun sepupu, tapi hakikatnya kami adalah adik beradik. Mereka la yang menghappykan Mimie sepanjang cuti 2 bulan nie. Nasib ada mereka.

Mereka adalah hero-hero Mimie. They call me 'Pendek'.. Sob sob..

3 comments:

Ardini Izzati said...

Dinie orang kelantan tapi tak pernah pegi pantai ni. Haha. Lawaaa :D

kaishin said...

lama dah tak g berkelah..;)

::CIK LYNN:: said...

cik lynn slalu gk dtg pntai sri tjuh ni...siap ada entry tu lg...hehe...cik lynn ska naik pddle boat tu...rsa lapang je...=)