7 January 2012

Kalau lah tak begini dari dulu



Sebelum nie aku hanya post tentang segmen, contest, and giveaway dan boleh dikatakan lama tiada entry tentang aku. Mesti korang boring kan bila masuk blog aku nih. Bukan tak ada benda yang nak di share tapi berlambak dalam file draft aku, siyesly it's hard for me to press button publish. Kalau dulu hanya aku yang tahu kewujudan blog aku tapi sekarang tak lagi, seen dah ada yang tahu. Aku dah tak boleh nak mengelak lagi, once aku dah pernah tukar URL even aku sayang gila dengan URL tu tapi tak kan nak tukar selalu kan?

Tapi it's doesn't mean aku buat blog untuk mengumpat sana sini, nak kutuk orang or whatsoever like that. I'm just want to share something here and sometime maybe it can't be seen to some people. Korang mesti faham maksud aku kan. Tujuan aku buat entry nie bukan pasal tu sebenarnya.



Kat atas tu status aku kat fb kejap tadi tapi aku dah delete. It's hard for me to be others coz i'm not a kind of person who can share anything with others. Aku lebih rela nangis sorang-sorang, tak bercakap hinggakan tak sentuh kerja yang sepatutnya. Tapi aku harap dengan aku menulis di sini, aku boleh lega.

Yup! now, I want scream to call your name and said that I miss you! I miss him.. Very much! Kalau lah aku tak kenal dia dari dulu, benda nie tak akan jadi macam begini.Aku yang jadi mangsa! It begin yesterday when see the combination of their names. He with his girlfie, at first aku tak kisah pun tapi aku manusia biasa and i'm not a good pretender. I'm pretend doesn't know him before and i'm pretend to hate him before but the reality is i love him.

No comments: