9 January 2012

Bye2 Blog and Bloggers :'(

First, nak nangis boleh? Apa? tak boleh ke? tak pe lah.. Menyampah dengan budak cengeng nih? Haha.. Ada aku kesah, blog aku suka hati mak bapak aku la kan. Nampak tak tajuk kat atas? Sedihnya nak tinggal korang dan blog kesayangan aku nih. Ala, bukan nak delete blog burok nie pun, aku nak pegi bertapa je kejap, tak lama pun. Nak menuntut ilmu sebab nak hadap test, kuiz, assignment segala bagai tuh. Tak lama, seminggu je kot. Huhu 

Entry pendek je malam nie. K bai!

SEGMEN akan diteruskan seperti yang dijanjikan. Sape-sape yang berminat boleh terus hantar entry sehingga 31/1.. Kepada follower yang tak sempat mimie follow lagi, Mimie janji akan follow lepas nie.
Thanks sebab support MIMIE

4 comments:

Firdaus® said...

hahhaha chayok2 ea...selamat berjuang~

cikladybird said...

good luck!!^_^

Mimie said...

thanks all :)

Mimie said...
This comment has been removed by the author.