9 December 2011

tiada pengakhiran


aku berharap hari ini tak berakhir
aku berharap perhubungan kita tak berakhir
aku berharap persahabatan kita tak berakhir
aku berharap kegembiraan dan keceriaan kita tak berakhir
aku berharap gelak ketawa kita bersama tak berakhir
aku berharap gandingan kita semasa susah senang tak berakhir
tetapi.....
hidup, hayat atau nyawa kita akan berakhir
aku berharap suka duka dalam hidup yang sementara ini tidak melalaikan kita untuk kehidupan yang abadi

cari la harta dunia seperti mahu hidup seribu tahun dan beribadat la seperti ingin mati esok hari

5 comments:

Cik tikah said...

sesuatu yg berlaku pasti ada akhirnya. setuju?

Mimie said...

@cik tikah... setuju sangat :)

LifeIsDreams said...

hai..sy bru follow ur blog..n if u dont mind, pliss follow mine.blh share cerita :)

MuhammadHaris said...

Blogwalking , already follow , please visit me back :) :)

Niena Sofea said...

Salam ..

Niena tag kamu disini ..

nienasofea.blogspot.com/2011/12/saya-blogger-gadis-melayu.html