29 December 2011

Review 250 : Nobody Perfect


ehem..ehem.. nak bangga sikit boleh? nak jalan sambil tengok atas.. puihh! korang menyampah tak? mestila kan.. k la.. aku nak story nih.. followers aku sekarang dah lebih 250, walaupun tak sampai tahap beriban-iban lagi macam blogger otai siyes tahap kebanggaan aku lebih otai lagi... hahaha kalau menyampah sila baca sambil tutup mata k kawan-kawan. So, aku nak review Blog Cantek nie sebab tolong capaikan target followers aku untuk tahun nie.. Thanks a lot dear!

Scroll Down
.
.
.
.
.
Tadaaaa... Follower aku yang ke 250. Seorang gadis cantik yang bernama tyra. sape-sape yang nak ngorat. sila batalkan hasrat anda sebab tyra already taken. Gurau je! hehe Follow la blog tyra nie ya kawan-kawan.


2 comments:

hunny bunny said...

cgrates mimie..
done follow kamu..; )

tyra said...

hye dear. thx yarh. (:
hope followers u akn bertambah sampai target yg u inginkan. chayok chayok. =D