18 December 2011

quiz + test

quiz? test? arrggghhh! siyes sekarang aku jeles dengan budak sekolah yang tengah enjoy cuti.. huk9 triple jeles dgn budak-budak yang ambik spm ngan stpm... ok! straight to the point.. memandangkan cuti midsem semakin hampir, so sibuk lah para cikgulecturer sedang menyusun dan handle untuk test dan kuiz.. aku adalah salah sorang student yang bakal menghadapinya dalam masa dua hari berturut iaitu dua atau tiga kuiz dan 1 test.. oh! so tension! satu habuk pun xmasuk dalam kepala lagi.. banyak benda kena khatam.. nok triok sero nak nangis ase.. boleh tak? :'(

ok la kawan-kawan.. gtg.. maybe aku xon9 sampai hari rabu...wish me luck eh! thanks :)

pada sapa-sapa yang follow aku tapi aku xfollow korang lagi.. korang boleh la tinggalkan komen kat sini atau kat kotak cakap aku.. lepas tu aku akan follow balik semua.. sorry eh..


1 comment:

Marina said...

good luck yer...study rerajin..