3 December 2011

damn... i miss them!

hari nie genaplah 2 minggu aku terperangkap dalam kampus uitm kecik nih..boring yang teramat dan kerja sekolah homework dah mula datang berkawan dengan aku walaupun hanya sikit. sob..sob... aku tak nak tertekan awal-awal.. nak balik kampung rasa macam semput je sebab kelas hari khamis habis lambat dan yang pastinya aku kena tunggu mid sem... arrrgghh! i miss my family! i miss them! i miss my home sweet home! i miss all about my home! 

dah la duit aku RM200 melayang gitu jer bayar bil berukband aku nie... melayang ke? banyak wooo bagi aku.. hahaha sapa suruh tangguh bayar.. padan la dengan muka aku! selepas 3 bulan tak bayar aku dapat call dari maxis center suruh buat pembayaran.. walaupun terkejut beruk tapi aku takut lorr.. takut sampai bil kat rumah nanti apa aku nak jawab dengan mak bapak aku.. so, dengan berat hati aku membawa langkah ke mesin atm untuk mengeluarkan duit dan berfikir sepanjang perjalanan adakah aku terpaksa ikat perut selepas ini atau aku terpaksa mengkuarantin diri di dalam bilik yang sempit ini untuk mengelakkan daripada berlaku pembaziran wang..(abaikan ayat skema itu baca ikut stail sendiri yer)  huhuhu.. nak nangis :'(

mak..abah..ateh..abang..alang..adik 
kakak rindu korang! 

10 comments:

Cik Akmal said...

Hi Salam kenal.. NIce blog.. ;)

azzah said...

sabar ye dik..:)

Mimie Michiko said...

cik akmal: salam perkenalan jugak..thanks, blog awk jugak cantek

Mimie Michiko said...

azzah: thanks a lot sis :)

Eiqa Vandetta said...

kesiannyer akak..tulah..sape suruh tangguh2... =)

Mimie Michiko said...

biasa la... xbez kalo xtangguh...hehe :)

En. Kronik said...

hehe.. duit dah abes.. baru nak miss sume2 ..

Mimie Michiko said...

@En. Kronik hisshh... mn ada, kita miss ikhlas..

miss dieb said...

besta x masuk uitm

Mimie Michiko said...

@miss dieb.. best, berminat x?