5 December 2011

apabila berlaku kekeliruan identiti/jantina


Bismillahirrahmanirahim

first, aku nk minta maaf jika entry aku nie sensitif, melampau or whatsoever.. :) benda nie sebenarnya common dalam dunia sekarang. aku maksudkan di sini ialah golongan yang keliru dengan jantina mereka pondan,bapok dan sebagainya. masalah nie bagi aku memang dah xada jalan penyelesaian melainkan timbul kesedaran atau mereka mendapat hidayah dari Allah s.w.t untuk kembali ke pangkal jalan. 

aku tengok benda nie sangat teruk kat universiti dan biasanya di ipta/ipts menjadi punca mungkin mereka jumpa geng yang sekepala sebab di ipta sesiapa pun xterikat ketat dengan peraturan, tapi xbermaksud mereka yang lembut itu pondan (aku tekankan di sini yer). :) entahla.. aku pun xfaham kenapa sebab kebanyakan mereka tersangat lah hensem bagi aku..hehe  sayang sekali, kalau tak boleh jadi pakwe aku... aku memang xnafikan yang mereka sangat lawa apabila jd perempuan sampaikan girls yang asli pn xboleh lawan.. oppss! aku pulak yang keliru

walau apa pun bertaubatlah kawan. ingat balik sejarah pembalasan Allah swt kepada umat yang terdahulu sebab kita dah berada di akhir azman dan tanda-tanda kiamat sudahpun ada. guna lah kesempatan yang ada nie, keseronokan di atas dunia tidak berkekalan.

nak sangat pergi tempat camnie :)


foot note: sorry again jika ada yang terasa atau sakit hati/mengudang kemarahan kalian. inform me if this entry must be deleted

3 comments:

mR.aSLaN said...

tiada apa yang perlu ditakutkan
yang haq tetap haq, yang batil tetap batil .
bila awk terasa ingin berbicara untuk kebaikan,
lakukanlah tanpa rasa takut wpun seribu orang akan mencerca kamu.

btw, pnh dgr dalam khutbah jumaat golongan ini adalah mereka yang tidak akan masuk ke dalam syurga.byk hadis dah nyatakan tapi mereka degil.knp? mereka sanggup gadaikan kehidupan yg ABADI semata² untuk kehidupan yang sementara ini ..

http://aslanmy.blogspot.com/

Mimie Michiko said...

thanks mr.aslan, saya sekadar memberi pandangan :)

ahsfantasy24 said...

Jangan lawan hukum Tuhan,
kita hanya sebahagian daripada ciptaanNya :)

1. Bila Gaduh, Kawan Juga Yang Dicari
2. Jom Sertai Bloglist ahsfantasy24.com 2012 !