8 November 2011

officially 9teen

sebelum apa-apa, rasanya tak terlambat lagi untuk ana mimie mengucapkan 
SALAM AIDILADHA..
** baru boleh wish sebab kepeningan kepala yang menyerang patik..haha

>>berbalik ke topik asal....

hari ini...
8 NOVEMBER 2011!
genapla hamba 19 tahun menghuni di muka bumi ALLAH swt ini...
aku bersyukur ke hadrat ilahi dengan izinNya, aku mampu lagi menyedut oksigen di alam ciptaanNya
so? happy birthday to me la....hahaha

FIRSTLY...
trillion thanks for my beloved mom PN. FARIDAH BT MUSA yang
...bersusah payah mengandungkan aku 9 bulan 10 hari
...bertarung nyawa melahirkan aku 
...membesarkan aku dari sekecil tapak tangan sehingga tumbesaran terbantut
...menyekolahkan aku sehingga kenal kampus kecil uitm aku sekarang...

wishlist for my 9teen..
1) aku nak jadi lebih matang dalam menghadapi hidup di dunia ini.
2) aku mahu lebih dekat denganNya.
Dalam usia bagini….. Aku ingin lebih dekat pada-Mu ya Rahman. Dalam usia yang makin jauh ini…. Aku ingin lebih merindui-Mu ya Rahiim. Dalam usia meniti senja ini Aku ingin selaku mengabdikan diri sekudusnya terhadap-Mu. Dalam usia ini yang Aku inginkan hanyalah ketenangan, kekusyukan beribadah, segala kesederhanaan dan kerendahan hati tanpa berhenti menghulur kasih kepada yang sudi.

FOOT NOTE:
***terima kasih banyak2 kepada yang wish..semoga kalian dalam limpahan kurniaan rahmatNya..




No comments: